fredag 17 juni 2011

Ibland önskar man nog...

Att man hade ett någorlunda "vanligt" liv. Man sitter här dag ut, dag in me barnen. Visst jag har ju själv valt att skaffa dom, men inte valde jag att skaffa dom ensam...
Man läser o hör om alla som far o gör saker som tjejkvällar, grejer med arbetskamrater, kompisar m.m.
Själv vet man inte ens om man kommer iväg på jobbets sommarfest då jag inte vet om jag har barnvakt. Men det är väl så det är att leva det underbara livet som gift ensamstående. För det är ju innerst inne det jag är.
O samtidigt så vill jag ju inte heller slösa bort helgerna på att inte umgås med maken då han är hemma så litet som han är.
Men tänk bara o få ha ett "normalt" familjeliv... Det sku ju nog va härligt det. Tur man kan drömma iaf... O nån gång om 100 år eller nåt kanske vi har ett sånt...

Nå, här gör man väl som vanligt en fredag o tittar på Disneychannel me barnen. Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar