torsdag 21 april 2011

Glad Påsk!

Om det nu faktiskt är nån som kollar in här nån gång så måste jag väl önska en riktigt trevlig påsk till er!

Här har vi firat 3-åringen. Man undrar än en gång hur det gick till? Vart har min lilla bebis tagit vägen? Tur man har så många vänner som får nya bebisar så man kan fara o snusa lite mellan varven så man inte sku få för sig nån konstig ide om att skaffa en till. För det är nåt som ALDRIG kommer o hända. Jag vet, alla säger, man ska aldrig säga aldrig, men jag kan verkligen säga ALDRIG om detta... :)

O så väntar jag på operation av karpaltunneln. Va i tisdags ti Kirran, o blev satt på kö ti operation. Nu e ju frågan bara om när? Antingen sku det bli före 29 maj, eller så efter sommaren om jag förstod allt rätt. Skönt o veta iaf att det kommer o bli av, när e mindre viktigt...

Nu ska jag bara njuta av o vara påskledig. Blir ju min lilla vintersemester detta. Men gudars så skönt me 5 dagar ledigt. Hoppas bara på bättre väder än vad det varit ida. Imorn ska veden få sig lite, o sen blir det nog renovering av Zicas rum resten av helgen... Har små förhoppningar om att hon ska kunna flytta in före flygarhelgen så vi har plats för svenskarna som planerar att komma över :)

Tjoho, nu lite dusch, o så småningom kasta lite ungar i säng... Sen njuta lite av lugnet. O inatt äntligen kommer mannen hem. O han ska va hemma ända ti MÅNDAG! Inte illa det inte! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar