lördag 8 maj 2010

...

Så va det lördag då... Kärleken fick ju komma hem redan igår kväll, vilket är värsta lyxen :) Visserligen typ mitt i natten, men vi fick sova tisammans iaf :)

Nu har Zev o Uffe farit iväg ti stan för att hämta styrled ti Opeln, så jag vågar köra me den ti Finland, o hämta lite ormmat o annat smått o gott :) Mammahjärta smälte när jag ropa hej då ti Zev o fick tibax "Hej då mamma!" Så sött! Han stod standby vid pappas bilen, det är tydligen URKUL o åka den :)

Jag o Zica ska väl börja göra oss klara snart för att fara på kalas. Hon e bjuden till en flicka på dagis på 5årskalas. Mycket kalasande blir det, o börjar nog bli dax o skriva lista snart på vilka hon varit till så vi vet vilka som ska bjudas i vinter sen. Jättekul mitt i vintern me en massa barn över till vår enormt stora koja :/

Annars får vi nog se vad dagen har att erbjuda. Kommer nog o gå i lugnets tecken. Har hoppats på fint väder i helgen så jag kan släpa fram gräsklipparen ett varv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar