fredag 7 maj 2010

Bara för att...

...jag då typ nu har världens tråkigaste blogg. Ja, det måste jag ju ha då den typ aldrig uppdateras... Men nu har chefen nåt att läsa, haha :)

Men för att ha nåt att skriva så måste det ju hända nåt, o det tycker jag ju inte att det gör. Fast samtidigt så rusar ju tiden iväg, o trevligt är det mestadels av den, så nåt kul händer ju nog endå :)

Fick hem H&Mpaket åt Zev ida. Beställde diverse sommarkläder åt honom för födelsedagspengarna han fick. Lite skrämmande då att jag beställde 98/104 åt honom. Visst va det lite stort kanske, men ännu nån vecka kvar till sommaren, o han kommer bra kunna ha dom i sommar. MEN, Zica kan oxå fortfarande ha 98/104 till viss del! Tjoho tjohej, när ska han växa om syster sin? Det är ju endå över 2 år emellan dom... Spännande ska det blir på tisdag iaf då vi ska på 2-årskontrollen. Ska bli kul o se alla måtten va dom visar :)

Nu sitter jag mest bara o väntar på att klockan ska rusa iväg några timmar så Uffe hittar hem! Helt underbart att han får komma hem ikväll redan! Undra när det hände senast? Mys iaf att det är en vecka ledigt nu igen. Trist bara att han ska ti Sverige o jag inte kan åka me då det samtidigt är begravning. Har lite ångest över hur jag ska göra, men som sagt, Sverige finns kvar, medans begravningen sker endast en gång, så nog lika bra o fara på den. Lär ju ångra mig annars...

Har snabeldrakat färdigt för ida, men sku borda ta itu me diskmaskinen ist... Så på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar