söndag 19 juli 2009

30 år o gräsänka

Ida är dagen här då man verkligen blir vuxen lr nåt? Nå gammal blir man ju nog iaf. :)

Firade nog dagen igår redan me o bjuda släkt o vänner på lite smörgåstårta o Pavlovarulle :) Hade en riktigt trevlig dag/kväll/natt me gott o äta, gott sällskap o god dricka! Precis som det ska vara. Tack alla som kom! O får nog min tatuering gjord nu me, problemet är ju nu bara att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Va ju helt säker tidigare, men nu har jag ju kommit på så många alternativ... :/ Så man får väl göra det bästa av situationen bara. Ett beslut slipper jag ju ta iaf om vart jag ska gå då jag fick presentkort till ena studion här på ön, så blir o gå dit bara :) Nå, bara o titta lite mera på bilder o se om man kommer fram till nåt man verkligen fastnat för.

Lite tråkigt är det nu då Uffe farit iväg ti Sverige för att jobba lite. Tur jag har sällskap hela veckan iaf, o nästa med förstås. Ikväll e Putte o Josse fortfarande kvar, o sen stannar ju Ellinor kvar här o ska ha barnen då jag jobbar. Så trevligt me lite sällskap, så man får lite mjukstart sen inför hösten. Fy, kommer nog o bli jobbigt då han ska börja vara borta igen, man har ju på nåt sätt börja vänja sig me o ha han hemma nu hela tiden... Nå, den dagen den sorgen...

Puss o kram, nu ska jag fortsätta umgås me mina svenskar...

1 kommentar:

  1. GRATTIS PÅ 30-ÅRSDAGEN!!!

    Om jag skulle få för mig att tatuera mig så skulle det bli en liten skorpion.

    SvaraRadera