tisdag 19 maj 2009

Tisfördriv

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän/man var otrogen mot dig?
- EU-maiden sisäiset normaalihintaset puhelut 0,5612 e/min ja vastaanotto 0,2684 e/min

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- Bra det...

3. Vad är det första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
- Oki, men jag e uppe till 23 åtminstone, men sku vi äta ihop då eller?

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
- Conny undra om ni kan ta tidningarna med o dela ut dom så han sku få obestämd ledig dag ;)

5. Vad säger du innan du går och lägger dig?
- Slut på ström nästan.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Hej ERIKA, du har godkänts som medlem i JHL fr o m 15.04.2009

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du tror/trodde på honom?
- Hihi

8. Vad vill du höra mest av allt?
- Yes

9. Vad skulle du säga om du fick löneförhöjning?
- Hej!

10. Din romantiska replik?
- Jag önskar er detsamma

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Hörde precis på radion att det går en naken tjej med blommig hatt, rullator och systempåse på motorvägen, vill du att jag ska hämta dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar