måndag 12 november 2012

-30!!!

Så va kroppen sådär lagom sammarbetsvillig o gav ett fint minus 800g, så jag fick passera min -30kg som jag önskade! Å så härligt! Men samtidigt så sjukt. Ha ju inte ens gått ett halvår än, o jag har redan tappat mer än 30kg. Tom 40kg sen förra sommaren! O jag behöver ju typ bara gå ner ca 5 kg till så är jag i mål! O till på det så har jag inte ansträngt mig ett dugg. Ha nog typ bara glidit ner på en räkmacka. Fast nu va jag väl dum som skrev sådär, för nu kommer väl den där käftsmällen som ett brev på posten o man stannar av o går upp igen lr nåt... Nej, glädjas åt detta så länge det varar! Ångrar fortfarande inte en sekund av min op. Oj, va mycket bättre jag mår. O får jag nu bara bli av me min bautamage på nåt sätt (kanske träning sku va nåt) ;) så sku ju livet bli riktigt toppen!!!

Kan ibland bli lite nojjig att oj, nu äter jag nog för mycket, men då slänger jag iväg ett öga på de andra tallrikarna runtikring mig, o konstaterar att lugn Erika, du äter inte för mycket :)

Ha tills idag sagt att jag kan äta allt utom vitt bröd o kolsyra, men får nog lägga till ris till den kategorin, åtminstone tillsammans med kyckling, för ha nu ätit det 2 gånger, o båda gånger ha jag mått riktigt SKIT efteråt. Så mindre ris i framtiden så blir det nog bra detta.

Men minus 30! Ja, det e helt UUUUUUNDERBART!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar