tisdag 4 september 2012

Mycket ideer

Har dom sista dagarna haft en massa ideer i huvet som jag bara tänkt att DET här måste jag skriva om. Men nu då, var e dom där ideerna?

En lite kul sak är ju den där vinterjackan jag beställde från Ellos, storlek 42/44. För d första så visade det sig att det inte va nån vinterjacka utam mer en höst o vårjacka. O för d andra så va den för STOR! Hallå, när ha jag nu nånsin varit så liten att jag kunnat haft sån "liten" storlek? Känns verkligen toppen! Nå, returnerar den där o fortsätter jakten på jacka. Har ju faktiskt en Uppsala o en Åboresa framför mig snart...

Åboresan ja, den är tibax ti TYkSen, då jag ska dit på återkoll. Ska bli kul o se va dom säger. :) O så får jag en dags husmorssemester, det ska bli skööööönt!

O så dom där tankarna om kroppsförändringar. Tänk vilka delar av kroppen som kommer fram som man inte haft en aaaning om att dom dolde sig där under allt fläsk. Ta bara dom där nyckelbenen! OJ, jag går runt o pillar på dom heeela heela tiden, o dom börjar ju synas med ju! Woho! O när man ligger ner så känner man höftben o allt möjligt! Det är verkligen KUL! Sen nu att den där överjästa bulldegen till magen hänger där den hänger, det får man väl leva med, förhoppningsvis blir jag ju av med den om nåt år. Va som e mera sorgligt så är nog dom där tomma skinnlapparna till bröst. Dm e verkligen inte mycke o hurra för längre. Rent patetiska faktiskt... Men men, man kan inte få allt här i livet...

Nå, lite ideer nerklottrade. Förhoppningsvis kommer jag på fler en vacker dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar