söndag 16 september 2012

Dumping

Ha nog varit glad för att jag sluppit d här me dumping, men idag fick jag nog pröva på det me. Ha väl nog hadt nån lightversion tidigare med vid fel intag av sötsaker till fika, men idag blev det nog lite jobbigare. Dock lindrig dumping jämfört me va man hör hur gbp:ade har det. Lärde väl mig iaf den hårda vägen att middag o sen en bailyskaffe på det är ingen hit för min lilla mage. Huh va illa jag mått...

Annars ha vi haft en riktig toppenhelg me trevligt umgänge på ÅCC's höstträff. Blev väl mest o umgås me Henrik o Henrietta, men även massa prat me andra. Tänkte att detta blev sista helgen, men nu en till inplanerad, så än är inte säsongen slut tydligen :)

Det enda son tog lite udden av helgen va att jag under 5-kampen lyckades tappa min telefon, så andra displayen som for ti skit på mindre än 2 månader :( Som tur va så funkar luren än denna gång, så nu behöver jag bara byta framsida... Ibland e iPhones glasskärmar inge roliga... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar