fredag 27 juli 2012

Inte längre fet!

För idag är jag "bara" överviktig" :) Ett stort steg det :)

Ångrar inte en dag att jag gjort det jag gjort, säger som så många andra, det enda jag ångrar e att jag inte gjorde det tidigare :) Mår mycke bättre, trivs bättre me mig själv, känner mig mycke gladare :) Tänk va 20kg kilo gör me en människa :)

O alla kommentarer o reaktioner piggar ju verkligen upp. Ena dan erkänner folk uatt dom inte känt igen en, o dan efter ber folk en ta en kaka till för den lille i magen... Kan man annat än le? :)

Nu e d fredag, o innebär att det e en vecka kvar av 7 lediga veckor denna sommar. Men helt ärligt, sku bra kunna börja jobba på måndag. Vill få in lite rutin i livet igen. Ska bli intressant o se hur kroppen reagerar när det blir rutiner på allt igen, för det kan jag ärligen säga att så är INTE fallet nu... O junior han bara tjatar om när dagis ska börja igen o sommarlovet vara slut. Vilket e skönt me tanke på hur anti dagis han va sista veckorna innan sommarlovet. Månne stora sidan lockar? Shit, börjar ju få stora barn, Zev börjar stora sidan, o Zica börjar förskolan? Hallå, bromsa tiden lite va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar