söndag 20 maj 2012

Dag 3...

Är nu inne på dag 3 me mina shaker. O måste nog säga att det har gått över förväntan. Kommer nog visserligen se ut som en morot när detta flyt är över, men tänk vilket mörkerseende jag kommer o ha! ;) O flytet ha faktiskt gått bättre än väntat över helgen. Har nog haft jobbigt me sockerabstinensen, men ida känns det faktiskt riktigt bra. I fredags gick jag runt o kände mig sjösjuk typ hela dan. O ont i huvet. O pissa som om jag sku vart höggravid. Snacka om att kroppen släppte ut vätska. Ska bli intressant o kolla vågen imorn då jag tänkt jag sku ha måndagar som vägdag. Igår va det faktiskt lite bättre, o ida är det helt ok. Nå, började ju då flytet me o fara med caravanklubben på vårträff. Så där satt man me sin shake när alla andra åt god mat o drack gott. Kände mig typ lika dreggliger som hundarna kring brasan på kvällen när alla satt o grilla korv. Men jag knapra på min morot ist. O se bara, det GICK!!! Nu är det sådär bara 30 dagar kvar typ, me en massa jobbande i veckorna så kommer ju tiden att rusa iväg, o snart e perioden över. O sen får jag äntligen äta min knäckemacka! Tror nog faktiskt det är frukosten som e d jobbigaste målet att sitta breve o titta på...

1 kommentar:

  1. Du är jätte duktig! Tror kanske att det va bra att inte va hemma när du börja me flytet, hemma får man ju lättare långtråkigt å me det så blir man tristess sugen på nåt!
    Hejja hejja Det här fixar du :)
    <3 / Syster

    SvaraRadera