onsdag 9 maj 2012

8 dagar

Ja, 8 dagar kvar att äta... Oj va jag planerar o funderar över den där sista middagen... Men ska iaf grillas! O sen nå gott ti förrätt o efterrätt :) OM nu nån sku ha missat det så ska jag alltså göra en Gastric Sleeve i juni! Ett nytt liv som ska startas sen. Lite trist e väl kanske att man op´n sker precis före midsommar, så detta år blir det ingen snaps till sillen (har väl iof inte varit det tidigare år heller ;) ), utan blir nog mera vatten me tesked till vattnet me teskeden :) Men tänker som så att detta är ju faktiskt bara en midsommar av många framöver... Livet är ju förhoppningsvis långt ännu, o efter detta kanske ännu längre :) Känner mig tom peppad inför en månads flyt! Fråga mig om 3 veckor, e ju kanske inte riktigt lika taggad då ;) Men iaf, efter detta flyt behöver jag ALDRIG mer genomgå det igen, får man ju verkligen hoppas. Så nedräkningen pågår, o det e ju faktiskt inte länge kvar, om man tänker på att väntan började redan förra sommaren, o ännu mer i februari då tiden damp ner... Nu e d ju så nääära så nääära... Så denna blogg kommer väl nog o handla en hel del om min resa, men ska väl samtidigt peta in lite "normalt" familjeliv oxå. Så välkomna att följa resan. Förhoppningsvis i både ord o bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar