tisdag 20 mars 2012

Tiden går

O den går inte direkt sakta heller. Igår va det bara 3 månader kvar tills jag ska vara i Åbo. O det betyder ju att det bara e 2 månader kvar till flyt. 2 månader! Det är ju typ INGENTING! Tiden rusar ju iväg som bara den! Meeeen så jag längtar! Ska bli så härligt! Tror o hoppas jag iaf. Men det kan ju inte bli sämre iaf, så det måste ju bli bra, så är det bara!

Lite besviken blev jag ju allt på denna snö som trilla ner igår. Men ida ha solen gjort sitt o smält bort det mesta! Så underbart! Va o körde Zica ti kompis ikväll, o passade då på att parkera bilen o sen ta en promenad me hunden. Tänkte jag sku passa på o slippa gå på den geggiga vägen vi har hemifrån. O va jag älskar att gå på dessa torra asfaltsvägar. Så skönt o slippa oroa sig för halka. Me en bra bok i lurarna så kan man gå o gå o gå typ. Problemet e att jag börjar få slut på böcker nu. Måste hitta ny författare. Nån me nå bra tips? Ha lyssnat på alla Camilla Läckberg o alla Viveca Sten snart, så nu måste jag hitta nån ny... :)

3 kommentarer:

  1. Chenare, va ska du göra i Åbo?
    Nora roberts böcker e ja inne på nu, många riktigt bra, samma anda som läckberg. Finns hur mkt som helst att lyssna på som e bra :)
    Mius Humellus

    SvaraRadera
  2. Ska ti Åbo o få lite hjälp me att förhoppningsvis bli lite mindre i framtiden :)
    Åh, hennes böcker ha jag ju läst en del av, riktigt bra! Så lite såna kanske man sku ta o lyssna av :) Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Ahaaa, spännande, de brukar va väldigt bra resultat på det bara man ser till få i sig vitaminer osv med ordning. Japp, kom inte på nån annan för TILLFÄLLET för ja håller på plöjer igenom hennes böcker just nu så de föll sig bara så :)
    mius

    SvaraRadera