fredag 23 mars 2012

Fredag igen

Äntligen fredag! Eller va d nu heter! Fast det betyder ju att det bara 1,5 vecka kvar till SEMESTER!!! Åh, ska bli riktigt skönt!!! O lite planer har vi me för den lediga veckan, bara o hoppas att allt går att ordna. Men det ska det nog! På ett eller annat sätt ska det bli av. Måste ju göra nåt me våra barn, då jag antar att denna vår annars kommer bli ganska tråkig då Uffe antagligen kommer att jobba alla helger framöver.

Annars vet jag väl inte om det händer så mycket! Just nu väntar vi på att svenskarna ska hitta hit över helgen! Ska bli kul o träffa dom igen! Är ju så läääänge sen!

O Zica ha rymmit ti kompis över natten. Tänk att min lilla fis e så stor. Fast man vet ju aldrig, kan ju hända att det kommer ett samtal ännu ikväll. Men, hon ha ju sovit borta förr, så det lär ju gå bra ikväll me.

Imorn hoppas jag på lugnt o fint väder så jag/vi får elda lite ris o röja lite runt på gården. Sånt e ju så kul o dona me. O så blir det ju lite finare runtikring när man får bort massa skit.

Nu lite mysa me mannen o sonen. Ha en trevlig o fin helg alla underbara där ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar