fredag 20 januari 2012

Buzzador

Har ju gjort som så många andra o gått me i Buzzador. Tänkte att jag kan ju alltid gå me, kostar ju inget, men kan ju vara lite kul... O se, ida damp det ner ett mail me texten: Grattis - du har blivit uttagen till att buzza Dove Nourishing Oil!
Tjoho va kul! Nu ska här testas balsam. Kanske du me e intresserad? Hör av dig, för får småflaskor med som ska delas ut!

Kanske du me vill bli en Buzzador?

Nu lite mera tv, o sen sova. Imorn e d kalas hela dan för Zedrica som fyller 6 på tisdag. Tänk att min lilla bebis fyller 6 redan! Vart ha tiden tagit vägen? O på tisdag firar jag o älsklingen 7 år tisammans. Det hade man nu aldrig kunnat tro när det blev vi ;)

2 kommentarer:

  1. Va e Buzzador! Jag kan prova :)
    Ne vettu hur gammal en moster blev när hon kom o tänka på bottes gull blir 6 år! Nu stoppar vi tiden va ;)

    SvaraRadera
  2. Har skickat mail ti dig om Buzzador. Man kan få hem saker o testa o skriva va man tycker om dom. Gratis såklart! :)
    Ja, vi behöver nog verkligen stoppa tiden, förstår inte HUR det går till då jag inte blivit äldre än 25... :)

    SvaraRadera