måndag 2 januari 2012

2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag va på två bröllop två helger i rad!
Har du några nyårslöften?
Nope, kan endå inte hålla dom :)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Många bebisar kom det under året. Det e bra det att alla andra ynglar av sig så jag får snusa lite bebis utan att behöva skaffa egen :)
Vilka länder besökte du?
Räknas Sverige?
Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig i onödan, för många gånger e d ju faktiskt så. Det mesta brukar ju alltid lösa sig
Bästa minnet från 2011?
Undra om inte det va när syster Anna lura iväg mig på Takidakonsert! Sen nog mycke andra underbara minnen med, men det där ligger nog på topp!
Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen!
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla underbara människor jag har i min närhet
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Tror nog jag varit lite gladare
Favoritprogram på TV?
Ojoj, mycke som "måsta" setts på tv. Svårt o säga nåt nog faktiskt...
Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
En man som e hemma me mig alla dagar, inte bara helgerna...
Vad ser du mest framemot med år 2012?
Besöket i Åbo den 3.2 som förhoppningsvis ger mig en ny framtid så småningom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar