söndag 18 december 2011

Julstök

Det har vi haft hela helgen. Tjo va vi har varit husliga i helgen. Igår laga jag 3 sorters ischoklad, Rocky road, o Wienernougat. Gjorde även försök till att laga bullar me saffran i, men för första gången i mitt liv så misslyckades jag, så dom ska Bella o Mr Pumba få avnjuta ist. Lite jul för dom få grisar som får överleva julen :) O Uffa knåda ihop en pepparkaksdeg och fixa ihop ett egendesignat pepparkakshus. Hela denna dag avslutades me en Tacomiddag. Juligt va! :)

På kvällen sen körde vi Fast & Furious maraton me dom 3 första filmerna i rad :)

Ida har vi bakat ut pepparkakorna, o jag sku göra nya bullar, men kom på då det va dax för att baka ut bullarna, att jag har ju inga formar kvar! Nå va gör man, jo bakar ut längder. DOM blev stooora kan jag lova :) Men säkert jättegoda! Man behöver inte skära så tjocka skivor av dom iaf :)

Men lite jul i vårt hus börjar vi få :) O nu får vi lite julbesök på julen me då Svärmor me man o styvdotter kommer över på middag :)

1 kommentar:

  1. Bella o Mr Pumba tackar sååå mycket...smask smask sa de ;)

    SvaraRadera