tisdag 6 december 2011

Ibland

Känner man att man sku behöva göra sig en liten omändring i sitt liv, ta bort vissa detaljer o stressmoment samt kanske tillföra goda energier från andra håll... MEN, då finns det ju alltid det där MENet, jo alla dessa moralpredikningar man får... OM jag nu väljer för att göra en sak för att det kanske inte finns energin som behövs längre, så måste jag få göra det tycker jag utan att alla dessa perfekta moralkärringar kommer o berättar HUR man sku borda gjort för flera år sen, HUR man sku borda tänkt då. Nu e d ju faktiskt så att man ändrar sig me tiden. Eller e d kanske nåt jag missat?

Faktiskt ingen som moralpredikat just nu, men känns som att det kommer emellanåt lite väl mycke sånt...

Mitt liv, mina val, mina beslut. När jag vill ha råd ber jag om det. Stör mitt liv dig, så knappast mitt problem...

Pöss på er!

1 kommentar:

  1. Låter inget vidare det där...

    skickar lite styrkekramar från mig iaf ♥

    SvaraRadera