torsdag 26 augusti 2010

Fast jobb!!!

Tjo jag e så glad! Ida fick jag skriva på papper om tillsvidareanställning från den 1 september! Så underbart! Äntligen en trygghet o allt va det innebär o ha fast ordinarie jobb! Konstatera när jag skrev på ida att det är det första ordinarie jobbet jag har sen jag sa upp mig från Husell sommaren 99. O tänk, det har ju faktiskt gått ganska bra endå!
Men sisådär om en 30 år drygt när det e dax för pension så lallar jag väl fortfarande runt me moppen på Optinova o skurar golv! Men va gör det, tråkigt jobb ja visst, men me alla goa människor runt en så är det klart värt det! :)

1 kommentar:

  1. Grattis bästste Erika, äntligen lite lycka i erat liv och snart har du ju även din bebis hemma o se fram emot !!!

    Håller tummarna på att han är det du söker !!

    Kan ju ringas något om söndan, då jag inte vågar svara på hur det ser ut ännu, men vi hörs

    Ha en trevlig resa nu och kör försiktigt!!

    ♥ kram ♥

    SvaraRadera