fredag 17 maj 2013

Oj, länge sen igen...

Gud va jag e värdelös på d här... Men tänk att enligt infon på sidan så e d ju nån stackare in här o kikar :)

Iaf, idag ha de 2 första småkissorna flyttat ti sitt nya hem. Hoppas d kommer att sköta sig lika bra där som här me låda o allt :)

I tisdags kväll kunde d ha gått riktigt illa här. Av nån anledning så satt jag uppe lite längre än jag brukar, o iaf när jag sku gå o lägga mig så kände jag att d lukta bränd elektronik i hallen. Började leta som en tok, tills jag konstatera att d spraka i elskåpet, öppna upp o där ifrån kom rök. Ropa ut ti Uffe som höll på o fixa någe i taxin o han kom in. Sku slå av huvudsäkringen o inget hände, så va bara o ta ur alla huvudsäkringar o sova i ett mörkt hus. I onsdags va elektriker hit o bytte huvudströmbrytarn som hade farit. Men man blir ju o tänka; tänk om. Tänk om vi inte varit hemma, då hade vi antagligen inte haft nå hus idag. Tänk om vi redan hade gått o lagt oss, va hade hänt då? Nå, allt gick ju bra denna gång, men man fick ju sig nog en tankrställare...

Å imorn,lördag e d 1 år sen jag började min resa! Tänk, 1 år ha redan passerat. Oj va tiden går fort när man har roligt... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar