måndag 4 februari 2013

Oj va usel jag e på d här...

Å e nu nån stackare kvar o kikar så e jag överlycklig över att nån faktiskt så snällt väntar...

Iaf veckans vägning va ju någe överraskande, -1kg visa vågen!!! Så bara o vänta ett plus nästa vecka... Men har, om jag ska va ärlig, haft en riktig 'skithelg' o bajsat som bara den :) O som jag läste i nån annans blogg, jag tror jag me att man kan bajsa sig ner i vikt ;) E ju faktiskt inte så mycket kvar till nu som ska bort, det höll både läkaren o dietisten med om :) Å till det där ouppnåeliga målet jag satte tidigare, som nog mest kändes som en dröm, är nu bara 300g bort :)

O va ha hänt mer sen sist då? Jo, vi har fått en 7-åring i huset! Hallå, vart ha den tiden tagit vägen? Min lilla tjej ska börja skolan i höst! Dax o stoppa klockan lite va??? Så detta betyder ju även att jag o mannen varit tisammans 8 år nu :) Mycke att fira i början av året :)

2 kommentarer:

  1. klart man väntar ;)

    SvaraRadera
  2. Jippie! Fatta 300 ynka hekto det kommer gå så bra så=)
    Grattis till nästan uppnått viktmål och grattis till stora tjejen och till ert förhållande!

    SvaraRadera