fredag 3 februari 2012

Åbo idag

Nu e d gjort, besöket jag väntat på. O bra gick d! Nu fortsätter väntan ti hösten bara. Men d gör inget, nu kan jag vänta, för nu vet jag att d blir av!!! Kanske inte riktigt så som jag tänkt från början, men detta blir nog bättre :)

Lite shopping blev d me för att fördriva tiden. Lite fynd gjorda, bla ett par byxor för 7€! O d bästa me dom att dom va en storlek mindre än sist! DET kändes underbart!!! O Uffes fynd va nog bäst, 2 par byxor o 1 jacka på dressman för 70€, där spara vi 120€ på rean! Bara jackan hade kostat 100€. Så d kändes oxå rätt bra! Dressman sku ju kunna hitta ti kobben me tycker jag :)

Nu e d sista timmen kvar på Alfågeln sen e vi äntligen hemma! Skönt o komma hem typ halv 12 ist för typ halv 3 inatt :)

Dator o film så är Zica nöjd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar