måndag 31 januari 2011

En sjuk start på året...

Tjo vilket jobb det va o logga in på bloggen ida då. Men skam den som ger sig... :)

Här ha vi verkligen startat me ett ordentligt sjukår. Började me att Zev fick vattkoppor på nyårsdagen. Lite panik först då jag trodde att han redan haft det, men om han haft det igen eller om det va nå annat han hade förra gången, ja det får jag nog aldrig reda på. Båda gånger ha dom iaf sagt på HC att han haft vattkoppor, o nu sista gången e jag verkligen säker! Me honom va jag iaf hemma från den 1.1 till den 10.1, sen fick jag jobba 2 dagar o så va det Zicas tur o få koppor. Så bara o va hemma me henne då från den 13.1-23.1. Sen efter det ha jag nu fått jobba igen.

Ha även under detta år tillbringat en helg i husbilen i Haninge. Va mys under dagen o sen middag i Stockholm me Uffes jobbarkompis o hans fru. Supergod mat på en grekisk restaurang o sen avslutade vi kvällen me o bowla i Heron City. Fan va kul det va!

Ha även varit på utställning ti Åbo me Sunnie. Gick riktigt bra o jag e jättenöjd med resultatet. Fick exellent o blev 3a i klassen, så riktigt bra! Tyvärr fick vi kennelhosta me oss hem därifrån, så nu hostar Sunnie på här hemma. Låter inge kul alls. Men förhoppingsvis så ska det väl vara över snart. Som sagt, ett sjukt år detta.

Själv väntar jag på att få operationstid för min hand. Har varit på UL av högerhanden o det ska rensas runt karpaltunneln eller va dom nu ska göra. Hoppas verkligen att jag får göra det snart så väntan e över sen. Just denna väntan e så lång.

Det va väl lite om vad som händer här just nu. Ska försöka vara bättre på o uppdatera denna, men inget jag lovar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar